SHOULD BE, TODAY IS THE DAY 2.0

by - October 03, 2018

Assalamualaikum

3 tahun lepas pernah buat luahan. Nie kali kedua mengalaminya. Kalau takde aral melintang, harini aku akan menimang anak kedua. Masa tahu pregnant awal tahun haritu, seronok sangat sebab baby bakal lahir sama bulan dengan ibu. Kira adil la sebab Zara lahir sama bulan dengan encik suami. Tapi hajat tak kesampaian. Allah lebih mengetahui segalanya. Ada hikmah kenapa aku keguguran. Aku tahu tak elok kenang benda dah lepas. Aku okay je. Cuma tetiba teringat. Terbayang pulak macam mana agaknya moment Zara bersua kali pertama dengan adik dia nanti. Mesti comellll....


Tujuan share sebab nak abadikan hari/tarikh indah nie. Maybe ada akan kata, alaaaa kandungan baru 2 bulan kot, takde roh pun lagi. Relaks la. Hmm.. Walaupun usia kandungan baru 2 bulan untuk dua-dua kandungan yang gugur tu, aku sayang. Aku bukan dalam golongan plan nak anak bulan nie, bulan depan lekat. NO!! I'm struggle to get pregnant. Sebab tu aku sedih. Yang mengalami je faham.


Bersangka baik dengan Allah SWT. Tiba masanya, takde sapa dapat halang. Kun Fayakun. Semoga mimpi indah nie akan jadi kenyataan. Semoga dipermudahkan urusanku untuk mengandung lagi. Dan semoga kandungan aku seterusnya nanti akan sihat-sihat saja. InsyaAllah.....


Ibu sayang semua anak ibu. Eidzara Azzalea dan dua janin yang tak sempat membesar.


Ibu,
Nor Fatin Nadhirah

You May Also Like

0 comments